Przejdź do głównej zawartości

Księga gości

  • Marek Nowak

    2016-08-30 22:41
    Witam serdecznie, trafiłem przypadkowo szukając stron rodzinnych. Sam niedawno założyłem  stronę rodzinną  która , jest w powijakach stąd jeszcze nie jest rozpowszechniona. Chciałem  zobaczyć jak  inne strony wyglądają i Państwa  jest  najbliższa moim wyobrażeniom. Stąd ta wizyta , bardzo ładnie i miło tu :-))).  Pozdrawiam serdecznie  Marek.
  • Jacek Gierz

    2015-04-02 11:39
    Księga ta stanowi ciągłość Księgi Gości z poprzedniej strony internetowej "www gierz.neth.pl" a zapisanej na obecnej stronie w zakładce
    KSIEGA GOŚCI-1
  • Jacek Gierz

    2015-03-27 10:08
    Witam.
    Dziękuję bardzo za przekazane informacje.Naniosę je do drzewa genealogicznego.Gdybyś miała skan dokumentów to zamieścił bym w monografiach.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Anna z Kalisza 

    2015-03-26 22:26
    Wróciłam do  poszukiwań  Gierzów w Archiwum i znalazłam  metrykę  ślubu
    Józefa G. z Marianną Ciupek. Ślub  miał miejsce  30.11.1876 roku ; a zatem Marianna liczyła  zaledwie 16 lat  w dniu ślubu !   W dokumentach archiwalnych  gminy,  skąd pochodziła Marianna znalazłam  również  metryki urodzenia i śmierci  ich  najstarszych dzieci : 
    - Piotr Gierz  ur. 25 czerwiec 1878 , zm.  3 październik 1878 
    - Wawrzyn ur. 2 sierpień 1879, zm..... 1881 r. 
     Zgłaszał  Józef Gierz - dzieci urodzone  z Marianny Ciupek.  
    Następne dzieci, o których wiemy  urodziły się już w Strzegowie  a więc musiała nastąpić przeprowadzka młodych na gospodarstwo rodziców Józefa.   Archiwum   zaskakuje  swoimi tajemnicami ! Szukam dalej . 

Komentarze